دیوانگی های من

دیوانگی های یک ذهن آشفته

دیوانگی های من

دیوانگی های یک ذهن آشفته

تب...دندان....دندان پزشکی...

بالاخره جلسه های دندانپزشکی قبل از عید من تمام شد. 

برعکس جلسه های پیش که با شور و شوق فراوان میرفتم مطب از دیشب که سردرد گرفتم و تب دیگه واقعا حوصله ی قیژ و ویژ دستگاهای دندون پزشکی رو نداشتم و فقط میخواستم این سه دندونم رو پر کنم و دیگه تمام بشه . امروز هم که رفتم مطب خیلی شلوغ بود و منم خیلی معطل شدم هر چند دکتر چندین بار عذر خواهی کرد و تشکر کرد از صبوریم ولی من واقعا حوصله نداشتم...  

از اول به دکتر گفتم اگه وقت میشه سه تاش رو با هم پر کنید ولی اون گفت دندون عقل دندون سختیه و خیلی کار میبره منم ناراحت ...ولی بعد از پر کردن عقل و دندون ۷  گفت فک کنم بتونم کار اون دندونت رو هم انجام بدم و منم خوشحال و بشاش...  

(البته فک کنم چون اجازه دادم یه ویزیتی که آشناش بود قبل از بره و من معطل بشم میخواست جبران کنه)

ولی کلا حال و حوصله ی خوبی نداشتم کل فک و نصف زبونم هم بی حس شده بود و به زحمت میتونستم حرف بزنم .به طبق عادت جلسات گذشته میخواستم سوال ازش بپرسم ولی زبونم همکاری نمیکرد تو سرم هم سر و صدا بود منم بیخیال شدم آخرش هم خواستم بگم دست شما درد نکنه گفتم دته شما درد نکنه  

بعدش هم حساب کردم و از مطب فرار کردم و یه نفس راحت کشیدم دیگه نمیرم تا بعد از عید اونم واسه روکش ... 


 

یادگاری: 

عزیزم و عزیزم 

اللهم صل اله محمد وآل محمد (با ریتمی خاص) 

جوووووووووووون 

عذر خواهی میکنم 

عزیزم

نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 03:00

آخی رشته شیمی درس میخونی تو
پس اون درس که من فکر میکردم نبود...که اینطور
خانم شیمیدان

امین شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 02:59

سلام مونا
خوبی
ممنون که سر زدی دخمل خیلی خیلی خوشحالم کردی مونا
ای وای توام مونا , تو دیگه چرا
شما میخواید منو عاشق جلوه بدید , عاشقم بکنید چرا خب
این طور فکر میکنم
نه نمیشه اینو بهش بگم ناراحت میشه , منو میکشه اونوقت
کجاش راحت بود اخه
شر درست میشه واسم هیچوقت نمیشه از این کارا بکنم و این حرف
رو بزنم

امین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 02:29 http://pll.blogsky.com

سلام
توی چند پست قبل تر در مورد درس اصول تنظیم نوشته بودی نمرتو کم دادن , منظورت درس اصول و تنظیم و کنترل بودجه دولتی نیست آیا
اگه اینکه منم این ترم این درس رو گرفتم

سلام دوستم،منظورم از اصول، اصول عملیات واحد مربوط به رشته ی مهندسی شیمی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد